Arengukoostöö Ümarlaud mõistab oma kodulehel Sangari reklaamikampaania „Aegadest, mil lapstööjõud polnud kurb asi“ hukka.
- Lapstööjõud Indias Foto: EPA
Sangar reklaamib oma särki Optimist lausega „Aegadest, kui lapstööjõud polnud kurb asi“. Ettevõtte
turundusjuhi Raul Saksa sõnul oli tegu irooniaga ja halvamaiguline sõnum on kontekstist välja kistud.
Arengukoostöö Ümarlaud (AKÜ) teatas oma kodulehel, et pole olemas aega või riigikorda, kus lapstööjõud oleks kiiduväärt. AKÜ poliitikaekspert Anna Karolin märkis, et lapstööjõu mõiste on selge – see on töö, mis takistab tõsiselt laste kehalist, sotsiaalset ja vaimset arengut.
AKÜ teatel teeb Sangari lapstööjõu üle nostalgitseva kampaania küsitavaks ka see, et särgi materjali taga olev tööstus kasutab sageli lapstööjõudu. Karolini sõnul saab igaüks ise otsustada, kas Sangari romantiline idee lapstööjõust läheb tema väärtustega kokku. Vaatamata sellele, et Sangar ostab kanga Euroopa vahendajatelt, ei ole Karolini ütlust mööda neil orgaanilise puuvilla või õiglase kaubanduse sertifikaati. „See jätab meid kindluseta, et puuvill pole kasvatatud laste tervise ega õiguste arvel,“ märkis ta.
Seotud lood
Täna välisturgudele laienemisest teatanud särgitootja Sangar sai uue juhatuse esimehe, kelleks on viimasel ajal VEB Fondi afääriga avalikkuse ees olnud pangandustegelane Vahur Kraft.
„Aegadest, kui lapstööjõud ei olnud kurb asi“, reklaamib Sangar oma särki Optimist.
Lapstööjõud pole nii halb, kui tundub, ütles Powerhouse'i tegevjuht Janek Mäggi. Tema sõnul oli Sangari poleemikat tekitanud reklaam õnnestunud.
Sangar ei kiida lapstööjõudu, ütles ettevõtte turundusjuht Raul Saks.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.